سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵ ب.ظ

درباره سايت

تجهیزات دندانپزشکی شفاپخش (مولتی برند)

پایگاه جامع دندانپزشکی

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

مسواک آبفشان چیست؟

 بهداشت دهان و دندان سایر محصولات اطلاعات عمومی

دستگاه پیشرفته تمیز کننده جرم بین دندان WP-100

مشخصات و نحوه عملکرد دستگاه تمییز کننده پیشرفته جرم بین دندان WP-100:

در پژوهش های انجام شده با وجود اینکه عموم مردم ایالات متحده آمریکا به صورت روزانه از مسواک استفاده می کنند نیمی از آن ها دچار بیماری های لثه و بافت نگه دارنده دندانی می باشند که پیش زمینه ای برای از دست دادن دندان و ایجاد بوی بد دهان می باشد. برای جلوگیری از ایجاد بیماری های لثه متخصصین دهان و دندان استفاده از نخ دندان به صورت روزانه را توصیه می کنند. اما استفاده از نخ دندان سخت و وقت گیر است. روشی آسان و موثر به جای نخ دندان استفاده از سیستمهای پیشنهادی واترپیک است. این دستگاه که برای استفاده خانگی طراحی شده است آب را با فشار و به صورت ضربه ای به سطوح دندانی پرتاب می کند. با استفاده از آن پلاک های میکروبی و مواد باقیمنانده به طرز موثرتری از مسواک و دهانشویه ها محیط دهان را پاک می کند. هنگامی که در کنار مسواک استفاده می شود می تواند به طرز چشمگیری به سلامت بافت نگه دارنده دندان و لثه، با کاهش پلاک های میکروبی و جرم کمک کند. راهکاری مطمئن و موثر برای: التهاب لثه، ایمپلنت، Crown ، Bridge ، ارتودنسی، دیابت و کسانی که به صورت روزانه از نخ دندان استفاده نمی کنند میباشد. در ضمن این دستگاه با داشتن انواع سری های مختلف نیاز افراد سالم و بیماران را بر طرف میکند.

به ویژه برای افرادی که دارای ایمپلنت، بریج، روکش و دست دندان مصنوعی میباشند، این دستگاه از کمپانی واترپیک آمریکا یک پیشنهاد بسیار کارا و حرفه ایست. به خوبی جایگزین روش معمول نخ کشی دندان و بعضا پر ریسک برای این افراد شده و جرم، باکتری، باقیمانده مواد غذایی را به راحتی و با راندمان بالا از بین میبرد. دارای 10 درجه تنظیم فشار بوده و و از طراحی زیبا، جمع و جور، مدرن و راحت برای استفاده و نگهداری از دستگاه برخوردار است. در نوع خود پیشرفته ترین دستگاه نظافت و مراقبت از دندان (به عنوان جایگزین نخ) به حساب میاید.

ویژگیها:

  • قابلیت تنظیم فشار آب با 10 درجه تنظیم فشار پرتاب آب
  • 50% راندمان بهتر نسبت به نخ دندان
  • دارای تاییدیه های آزمایشگاهی در از بین بردن 99.9% پلاکهای دندانی در طی 3 ثانیه استفاده
  • 3 برابر راندمان موثر تر (از نظر زمان) نسبت به نخ دندان
  • فراهم نمودن امکان از بین بردن پلاکها، باکتریها و جرمها در نقاطی که امکان آن با روش معمول مسواک و نخ فراهم نیست
  • ضمن شستشو و ماساژ لثه ها، گردش خون در لثه ها را نیز بهبود میبخشد
  • مناسب برای کلیه کاربرانی که دارای ایمپلنت، بریج، روکش، دست دندان مصنوعی و یا هر نوع دیگر از پروتزهای دندانی میباشند 
  • احساس طراوت و نشاط بالایی را از ناحیه دهان، دندان و لثه ها برای کاربر فراهم میاورد
  • تاثیر استفاده در زمان کوتاهی (تقریلا طی دو هفته اول استفاده) به خوبی مشهود میشود
  • قابلیت قطع و وصل کردن آب با دکمه ای که بر روی دسته آن قرار دارد تا نیازی به خاموش و روشن کردن کل دستگاه نباشد
  • دامنه فشار آب: 5 تا 90 psi
  • دارای 6 عدد نازل یا سری مخصوص کلاسیک، همراه، مسواک، ارتودنسی، پلاکت و زبانشویه
  • با سری چرخشی دستگاه تا 360 درجه امکان رسیدن آب به تمام نقاط دهان افزایش می یابد
  • میزان گنجایش مخزن دستگاه تا 600 میلی لیتر می باشد که برای استفاده مستمر بیش از 90 ثانیه کافی است
  • دارای دکمه توقف (Pause) برروی دسته
  • امکان استفاده در هر مکان (منزل، محل کار و یا هنگام سفر)
  • قابلیت استفاده برای تمام اعضای خانواده و تمام رده های سنی
  • عملکرد با صدای بسیار کم
  • کشور مبدا: آمریکا
  • گارانتی: 1 سال به همراه خدمات پس از فروش
 
توضیحات تکمیلی ویژگیها و نحوه عملکرد انواع سریها:
 
سری معمولی یا کلاسیک:
سری عادی (کلاسیک) برای افراد عادی با برداشتن پلاک های بیوفیلم موجود روی سطح دندان و زیر خط لثه در کنار ماساژ و تحریک بافت لثه موجب بهبود و سلامت این بافت می شود و از بیماری های لثه جلوگیری می کند.
 
سری ارتودنسی:
براکت های ارتودنسی محلی شایع برای تجمع مواد غذایی می باشد. این موضوع می تواند منجر به پوسیدگی دندان تحت درمان ارتودنسی شود. مسواک زدن معمولی و نخ دندان عموما نمی تواند فضاهای بین برکت ها را به طور کامل تمیز کند. با داشتن سری مخصوص ارتودنسی پلاک و مواد غذایی را از بین براکت ها و سیم ها جدا کرده و شرایطی مطلوب برای بیماران ارتودنسی فراهم می کند. در مطالعات انجام شده استفاده از واترپیک تا 3 برابر موثر تر از نخ دندان و مسواک در برداشتن پلاک بیوفیلم بوده است.
 
سری ایمپلنت:
ایمپلنت دندانی از مواد مصنوعی ساخته می شوند. بنابراین مانند دندان طبیعی دچار پوسیدگی نمی شوند. با این وجود ایمپلنت ها در بستری از بافت سخت و لثه جای می گیرد. سلامت لثه برای نگهداری دراز مدت ایمپلنت امری مهم است. به طوری که کنترل منظم سلامت لثه و ایمپلنت توسط پزشک ضرورت دارد. پلاک ها و باکتری های تجمع یافته اطراف ایمپلنت باعث التهاب و در نهایت موجب "پری ایمپلنتایتیس" می گردد. با داشتن سری های مخصوص ایمپلنت به صورتی کارآمد با تمیز کردن بستر ایمپلنت از التهاب لثه جلوگیری کرده و عمر ایمپلنت ها را بیمه می کند.
 
سری مسواک:
سری مسواک برای بیمارانی که می خواهند واترپیک و مسواک را در آن واحد و به صورت هم زمان استفاده کنند مناسب است.
 
سری زبانشویه:
80 % علل بوی بد دهان از داخل دهان منشا می گیرد. سری زبان شوی برای تمیز کردن زبان از باکتری های روی آن استفاده می شود و به بهبود بوی بد دهان کمک می کند.

 
نحوه استفاده:
ابتدا در مدل های شارژی از شارژ شدن اولیه دستگاه به مدت 24 ساعت و در مدل های برقی از اتصال دستگاه به برق مطمئن شوید. قبل از استفاده سری مورد نظر را انتخاب کرده و آن را نصب کنید. از کلیک وصل شدن آن مطمئن شوید. مخزن را از آب پر کنید و آن را در جای حود قرار دهید. اگر برای بار اول از دستگاه استفاده می کنید شدت آن را روی کمترین مقدار قرار دهید. در ادامه مصرف می توانید شدت آن را افزایش دهید. سری را در دهان خود قرار داده و نوک سری را در مقابل دندان های آسیاب خلفی قرار دهید. دستگاه را روشن کرده و شروع به Floss کنید. سری را امتداد مرز دندان و بافت نگهدارنده لثه به امتداد حرکت دهید. با کلید روی دسته می توانید دستگاه را موقتا از کار بیاندازید. در انتها دستگاه را خاموش کرده و آب اضافی را خالی کنید.

نظرات (۱)

  1. سلام به شما، لطفا در مورد بحث زیباسازی دندان بازهم مطلب بگذارید. ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      حتما انجام خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی