شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۵ ق.ظ

درباره سايت

تجهیزات دندانپزشکی شفاپخش (مولتی برند)

پایگاه جامع دندانپزشکی

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

مسواک مخصوص ارتودنسی

 بهداشت دهان و دندان Tepe

همیشه بعد از انجام ارتودنسی ، به دلیل اینکه قسمتی از سطح دندان ها پوشیده می شود و مسواک های معمولی قادر به تمیز کردن آن قسمت نیستند ، خطر روی دادن پوسیدگی در دندان ها بیشتر از قبل می گردد.پس لازم است که به مراقبت ویژه از دندان های خود بپردازیم.

متاسفانه گاهی نگاه بدبینانه داشتن نسبت به همه چیز باعث می شود که بطور ناخواسته در مورد سلامتی خود نیز کوتاهی نماییم.با پرسیدن از دندانپزشک معتمد خود می توانید به راحتی به این اطمینان برسید که مراقبت های بعد از انجام ارتودنسی ، جراحی لثه و یا ایمپلنت بسیار مهم هستند.

برای مثال همه کسانی که ارتودنسی را پشت سر گذاشته اند می دانند که در طول این دوره استفاده از مسواک مخصوص ارتودنسی ، موم مخصوص ارتودنسی ، دهان شویه ارتودنسی و ... ضروری است.

پس لطفا برای محافظت از دندانهای خود از بهانه های پیش پا افتاده ای مثل ( حالا مگه این مسواک چی داره که مسواک خودم نداره و ... ) بپرهیزید.

استفاده از مسواک مخصوص ارتودنسی ضروری ترین اقدام است.و البته کیفیت و کارایی این مسواک نیز بسیار مهم است.TePe با تولید مسواک مخصوص ارتودنسی نیاز شما را برطرف کرده است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی